• Best practices

    Best practices

Creatief vervolgaanbod

Na een open dag is het belangrijk om degenen die de badmintonsport leuk vonden te interesseren voor jouw vereniging met een goed vervolg aanbod of lidmaatschapsaanbieding.

Lees meer

Laat jouw leden werven

Als de datum en het programma van de open dag bekend zijn, begint het werven van bezoekers. Het helpt zeker om jouw lokale media op de hoogte te stellen...

Lees meer

Zichtbaar buiten de hal

Met de materialen in het Open Dagpakket kleedden verenigingen op allerlei manieren hun 'open dag' aan. BC Scarabee zorgde voor zichtbaarheid buiten de hal.

Lees meer

Actie voor (nieuwe) leden

Haak met een leuke actie in op het centrale thema van de Week van het Badminton. In 2014 was dit 'vrienden'. ZBC Zwolle zette een actie op waarmee zowel bestaande als nieuwe leden een gratis lidmaatschap konden verdienen. 

Lees meer

Website in stijl

Breng je website tijdelijk volledig in stijl van de Week van het Badminton zodat iedereen meteen ziet dat de vereniging meedoet. The Flying Shuttle '57 gaf hiervoor een prachtig voorbeeld.

Lees meer

Begin op tijd

Om een goede open dag te organiseren is het belangrijk om op tijd te beginnen met de organisatie. BC’70 Veluwe uit Epe dacht dat ook en zocht in mei al naar vrijwilligers..

Lees meer

Meer dan een open dag

Bedenk een ludieke activiteit voor de Week van het Badminton en trek op die manier aandacht van potentiële badmintonners en (lokale) media.

Lees meer

Promotiefilm lokale RTV

Verschillende verenigingen maakten zelf een mooie promotiefilm waarmee geïnteresseerden kennis konden maken met de club. Maar je kunt natuurlijk ook de lokale media inschakelen. 

Lees meer

  • 1
  • 2